Glömsk

Jag har bestämt mig för att byta garndinera... och att jag måste sy upp dom även fast jag inte varken vill eller knappt kan :(
Så jag bestämde mig för att ringa till mamma och fråga om jag kunde sy hemma hos henne då jag inte är sams med min maskin, då skulle jag även kunna passa på att plocka lite ris också tänkte jag...

Så jag ringde och ringde och ringde...hem till dom... till mammas mobil och slutligen till pappas mobil, där jag fick svar. Jag frågade som vanligt 'vad gör ni?' och pappa säger 'vi promenerar i gamla stan' jag tar för givet att det är ett försök att göra sig lustig och funderar en stund på vilken del av Staden han kan mena, när han tillägger, 'vi är ju i stockholm idag vet du...'

Hmm... uppenbarligen vissta jag ju inte det trots att dom var här så sent som igår och pratade om att dom skulle åka och att jag tom erbjöd mig att hämta upp dom i Örebro på kvällen :S Kanske lika bra att dom avböjde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0