GAH!

Jag har ett abnormt kontrollbehov, så är det bara... på gott och ont... men egentligen är det ju inte så svårt att förstå att det lätt blir en följd när man är petnoga vad det gäller vissa detaljer.
Därför ser jag det som rena turen att jag kan sitta hemma hela förmiddagen och vakta på hantverkarna med samma intensitet som jag vaktade mina godispåsar från grannbarnen när jag var liten.. hurvida hantverkarna uppskattar min övervakning är jag inte helt övertygad (säkert lika mycket som kompisarna uppskattde att aldrig få smaka när jag hade godis) om med å andra sidan är det redan bevisat att jag inte kan släppa garden och släppa främlingarna lösa när det gäller omsorgen om Borgen, så jag bryr mig faktiskt inte om i fall dom uppskattar min närvaro eller inte...

Steg 1 i badrumsrenoveringen är byte av ett stycke fönster och kan ni med eran vildaste fantasi gissa vad jag får se vid min första inpektionsrunda?

FEL FÖNSTER!!!!!! Såklart... var det ens nån som gissade fel? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0