Förseningsavgift

Jag ska bege mig till biblioteket för att lämna igen en bok som jag lånat, den skulle varit inlämnad den sista Mars och nu kommer jag få betala en tjuga i borgen för att få komma därifrån.
Det som stör mig mest med det hela är dock inte att jag har blivit en slas som inte sköter mig, utan att jag inte vet vad dom där tjugo kronorna kommer gå till... jag är övertygad om att personalen kommer köpa fikabröd för dom och med tanke på hur osams jag blev med den ena bibliotekstanten sist jag var dit så unnar jag dom verkligen inte att sitta och gotta sig för mina slantar :(

...och som om det inte vore nog så måste jag även be om att få låna om (den för sent inlämnade) boken och däremed riskera ytterligare en dispyt! Hua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0