Födelsedagen, Dagen

Det blev ingen sovmorgon med frukost på sängen för min del även fast det var födelsedag igår, utan istället klev jag upp tidigt för att hinna med ett tåg till Örebro där det först blev förmiddagsfika på Hälls...


...och sen ett besök på Slottet (ska det firas så ska det göras ordentligt!)...


Igår hölls nämligen den årliga vin/ost/choklad mässan på Örebro Slott och den vill jag inte missa även om jag annars helst går hemma och skrotar när jag fyller år!
Mässan var dock lite för välbesökt för min smak och det kändes som att det var mer folk än något år tidigare... det tog lång tid att komma fram till borden och det var lite stressande med alla som stog bakom och köade hela tiden, men för den som vill läsa mer om just mässan så kommer det ett separat inlägg om den lite senare där jag även ska försöka få med lite mer bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0