Dom är överallt :S

Kära nån säger jag bara... vet inte vad jag som är värst egentligen, att vara hemma och se när hantverkarna tar sig in i alla mina hemliga små rum eller om jag inte varit hemma och inte haft koll på vart dom höll hus! :O
Bäst som jag satt här så fick jag höra hur dom gick in i klädkammaren och tvättstugan... tvättstugan!!! Jag är en sån som sorterar min tvätt direkt på golvet i en massa olika högar och jag skulle aldrig i livet släppa in en levande själ där som inte tillhör den närmsta kretsen och så helt plötsligt står det två främmande män i full färd med att bryta sig in dit!

Hua!

I skrivande stund har dom förövrigt raserat halva min bastu (som ligger på ett annat våningsplan än badrummet) och jag har verkligen aning om hur det här ska sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0