Till doktorn :(

Efter att ha blivit uppringd av en sjuksköterska och gett henne en målande beskrivning av mitt tillstånd har jag nu fått en tid på vårdcentralen för att bli grävd i halsen.
Självklart fanns ingen tid före det att min data börjat så jag kommer missa den rafflande uppstarten på kursen, stackars mig!
Ev skulle jag få träffa en läkare också... jag vill inte träffa nån läkare! jag vill veta: är jag sjuk eller inte sjuk?, får jag piller eller får jag inte piller?, kan jag jobba eller bör jag inte jobba? kort sagt; exakt hur mycket synd är det om mig egentligen? ovh allt dett vill jag veta på mindre än fem minuter och det utan att behöva sitta och skämmas inne hos herr doktorn :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0