Rastlös

Känner mig lite rastlös men vet inte riktigt vad jag ska hitta på... kökslådorna och hälften av skåpen är städade och rensade från bröte och nu måste jag verkligen ta en paus från det.
Hur mycket jag än intalar mig själv när jag sätter igång att jag SKA plocka bort en massa onödigt så slutar det iaf med att jag pusslar för att få plats med (nästan) alla saker igen och ändå kunna lura mig själv att det är mer plats kvar än innan.

Skulle gärna lägga mig och vila en stund men törs inte riktigt eftersom jag måste komma upp i skaplig tid imånn och jag vet att om jag lägger mig så slutar det alltid med att jag sover i tre timmar och vaknar utan att ens veta vilken dag det är!

Packningen orkar jag inte ens titta åt - jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0