Ny diagnos

Jasså där ser man... här gick jag och trodde att jag skulle bli frisk.
Jag har stört mig på mitt halsonda precis hela dagen, det är inte logiskt att det blir sämre efter att först ha blivit bättre i några dagar.
Efter att ha beklagat mig lite för mamma bestämde jag mig för att ta reda på hur illa det egentligen är ställt med mig och genomförde därför nogranna studier och undersökningar av halsens innanmäte.
Till min stora förvåning hittade jag två gigantiska halsmandlar (inte konstigt att jag får ta i som sjutton för att få ut nått ljud när jag talar) och jag kunde ju bara inte låta bli att ta ett (läs tre) halsprov.

Tyvärr har jag ju inget hemmalab så jag kunde göra någon vetenskaplig analys av mina prover men jag har ändå bestämt mig för att jag har drabbats av hals relaterade streptokocker.
Det betyder att jag måste försöka klura ut hur det går till att få vårdcentralen att gå med på en halstopsning imånn :S Stackars mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0