Latmask

Känner mig lite piggare efter att ha jobbat några timmar på sektionen, förkylningen tycks vara på tillbaka gång och jag har haft lite annat att tänka på en stund.

Äntligen har biljettstrulet inför nästa kurs löst sig och det sammantaget bästa alternativet blev att behålla dom biljetter jag redan hade och ta en taxi ut till kursgården. Skönt att inte behöva tänka nått mer på det!

Skulle egentligen vilja lägga mig och sova en stund men tror inte att det är nån bra idé, utan istället ska jag nog ta mig upp till köket för att se om det går att skramla ihop till en middag, men med min energi nivå finns väl knappt några alternativ förutom den frysta matlådan med pasta mexicana, som iofs är sjukt god, men som inte ger några husmors poäng...

Vad har du gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0