Kväll

Tror jag att är dags att avsluta dagens arbetspass... köket, matsalen och halva hallen blev klart och nu har jag tänt gurka/mint ljus i köket! Älskar verkligen den doften...

Ska försöka komma i säng tidigt ikväll (även om jag vet att det inte alltid är så lätt), imorgon ska jag nämligen jobba på sektionen hela dagen, så då gäller det att vara utvilad.
Tänkte åka hem på lunchen och äta så slipper jag göra matlåda att ta med mig och så är det mysigare att äta hemma än däruppe där det springer folk hela tiden och telefonerna ringer oavbrutet (iaf när man ska äta...)

Ska göra en kopp te nu och sätta mig och läsa igenom vad ni har haft för er.. jag har ju äntligen lyckats komma ifatt med alla inlägg nu =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jajjemän, de står och glänser i regnbågens alla färger nere i Rydbergsdal! Nu får du allt ta en promenad dit och kolla =)

2008-09-23 @ 08:58:06
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0