Ingen klippning

Tina ringde precis och sa att hon var sjuk idag och undrade om vi kunde flytta klippningen till imånn istället.
Det passar mig alldeles perfekt eftersom jag går runt här hemma som en levande död med glansiga, blodsprängda ögon och dagen efter klang i min annars så ljuva morgonstämma.

Förstår inte hur det är möjligt att jag mår sämre idag än igår, men så är det iaf.
Ska nog smaska i mig ett par alvedon om en stund och lägga mig igen, det känns som att det inte kommer göra någon som helst skada!

Enda nackdelen med klippning imånn är att jag får lite bråttom, ska ju börja jobba kl 13 och det betyder att jag knappt kommer hinna med att gå in på Tha store :O
Måste se till att hitta en lösning på det...

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0