Höstpromenad

Det är så härligt höstväder ute! Så idag måste det bli en promenad! kanske till karusellerna?
Har dock hört sägas att det ska bli sämre väder till helgen... det är inte alls bra... inte det minsta bra faktiskt!

För övrigt njuter jag av ledigheten, men blev ombedd att skriva typ en artikel eller nått om våran ungdomsgrupp.. vet bara att den ska publiceras i ett blad som läggs med i en tidning men har ingen aning om hur stort utrymme som ska fyllas :S Har iaf skrivit upp det på min "måste-göra" lista som tyvärr bara blir längre och längre... och jag hittar ingen lust att ta tag i den... (alla bilder som jag lovat att maila kommer... det gör dom... snart... )

Ska börja städa lite på bottenvåningen idag också tänkte jag.. och då ska jag passa på att ta undan solstolen och alla dynor som jag tyvärr varit tvungen att inse att jag inte kommer behöva nått mer.. :( Saknar verkilgen sommaren! det blev alldeles på tok för kort jue!

Vad ska du göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0