God morgon!

Känner mig pigg idag även om det skulle vara skönt att få krypa ner i sängen och bara ligga och lata sig igen :)
Det är fint väder även idag och det betyder nog att jag ska försöka ta mig ut på ännu en höstpromenad och kanske, kanske börja lite smått med att ställa iordning trädgården inför vintern.
Tror inte att det är så mycket att göra ännu, någon buske som kan klippas ner och så, men annars dröjer det ett tag till innan lönn löven har ramlat ner och ska krattas undan.

Har bestämt mig för att göra en liten inventering bland mina blommor (det kommer medföra att jag får slänga lite igen!!) och på så vis göra plats för att ev kunna köpa nya på marken =)
Det är lite svårt det där med blommor, för man vet ju alridg riktigt vad som kommer finnas så det är svårt att planera, men vis av erfarenhet så är jag säker på att jag inte ska behöva bli helt utan!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0