God morgon!

Vilken härlig känsla att få sova hemma i sin egen säng!
Vaknade kl 8 men var så fruktansvärt trött att jag bara var tvungen att ligga kvar till halv nio och frågan är om ens det hjälpte för att jag ska känna mig pigg :S

Tänker bara lata mig idag och som det känns nu skulle detta kunna vara en lämplig dag att unna sig att sova middag! Vill försöka hinna med att redigera några bilder också som jag blev jäkligt nöjd med! bla annat en eller ett par på den vackara skåningen :)
Det enda jag verkligen måste göra idag är att packa till imorgon.. måste ta reda på hur resan är upplagd egentligen! vet inte ens vilken tid jag ska åka jue.

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: marlene

skönt med en lat dag=)

2008-09-11 @ 12:58:07
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: marlene

sv: hihi nej:P hittade bilden när jag sökte på posten:P

2008-09-11 @ 17:19:42
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0