God morgon!

Regnet öser ner utanför fönstren idag och även fast jag känner mig utvilad blir jag bara så trött av att se all det här regnandet :(
Min dag ska ägnas åt förberedelser inför imorgon.. väskan ska packas och jag måste komma på nått sätta att ta mig till tåget på morgonen!
Lite tråkigt att sitta själv på ett tåg hela vägen till Stockholm.. det är för just dom här tillfällena jag verkligen vill ha en bärbar dator!! Ska iaf möta upp R på centralstationen eftersom hans tåg kommer in 20 minuter före mitt och så delar vi på en taxi ut till kursgården.

Förutom packning blir det nog lite bakning och städning även idag, ska ju bara hem och vända nu i veckan och det är verkligen inte alls kul att varken komma hem till eller lämna ett stökigt hus!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0