Utmanad

Jag har blivit utmanad av Anna att berätta sju sanningar om mig själv... Skulle väl inte vara så svårt om det inte va för att hon redan snott allt som är sant om mig ;)

  1. Jag älskar dialekter (dock inte allt brölande som försigår här i staden) och har alltid haft lätt att omedvetet ändra sätt att prata när jag umgåtts en lägre tid med någon som pratar annorlunda än jag. Mamma like it alot! NOT!
  2. Jag tycker oftast att det är trevligt att gå till tandläkaren, tycker speciellt mycket om när dom krafsar runt och letar efter tandsten (som dom lyckligtvis aldrig hittar!)
  3. Jag har äntligen bestämt mig för att börja studera igen. Jag har dock ingen aning om vad :)
  4. Jag älskar att köpa armbandsur och skulle bli ruinerad om jag fick för mig att byta batteri i alla jag har!
  5. Jag är löjligt lättskrämd och törs inte titta på annat än drama och komedier utan att vara rädd att drömma mardrömmar efter.
  6. Jag kan sova precis hur mycket som helst, när som helst! Tyvärr finns det även otaliga bildbevis på det :(
  7. Jag tycker inte om att andra plockar med mina saker, sitter i min säng eller torkar sina händer på samma handuk som jag. Därför undviker jag alltid att folk kommer till mitt rum när jag är på kurser och bor på hotell.

    De regler som gäller är:
  • Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
  • Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
  • Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
  • Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Denna gången väljer jag att inte utmana någon speciell... Men lämna gärna en kommenatar om du bestämmer dig för att hänga på =)


Kommentarer
Postat av: cessa

Nr 7 får mej genst att tänka på polen (sitt i cessas säng) och ett leende kommer fram. Var chilisarna med dit?

2008-10-29 @ 11:47:39
Postat av: allicen

Nu när du säger det så tror jag att det måste va nånstans där allting började! och du har faktiskt fått mig att le för första gången idag!



Chilisarna var med dit... och hem... =)

2008-10-29 @ 11:54:15
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0