Ut med det gamla!

In med en massa nytt?? :P

Idag kom jag på ett ställe som jag inte rensat i nån gång hittills! Garderoben med gardiner, dukar och sängkläder.
Har sorterat ut en hel del gamla gardiner som aldrig kommer att bli använda och  några dukar som inte längre passar i köket!
Ska ta med mig allting hem till mamma ikväll och se om det nått som hon vill ha innan jag gör mig av med det :)

Tänk att det kan kännas så skönt att göra sig av med gammalt crap som bara ligger och tar upp plats!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är såååå befriande att rensa!!! Man borde göra det jämt!

2008-10-21 @ 10:32:27
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: allicen

Hanna:

Ja visst! jag har så mycket crap att jag nog skulle kunna jobba heltid med att slänga saker här hemma... men tyvärr är jag alldeles för fäst vid allt mitt skräp att jag måste gå lite varligt fram :)

2008-10-21 @ 16:59:44
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0