Söndag

Vaknade av mig själv vid 9 tiden idag och jag måste säga att jag är ganska nöjd med det! Det bästa med att slippa bli väckt av larmet är att man är utsövd på riktigt och det är en väldigt bra start på dagen :)

Var egenltigen bortbjuden på middag idag men det var en av dom planerna som ändrades igår, nu har jag dock kommit på att det nog är ganska bra att det blev flyttat... middagen skulle ju ha varit frammåt kvällen och det betyder att jag varit dubbelbokad utan att jag själv tänkt på det!
Ikväll ska jag ju nämligen gå på bio här istaden eftersom det är 'Sex and the city' som visas! Den börjar kl 19 och det hade ju inte gått om jag skulle sitta på en middag :P

Nån i närheten av staden som vill följa med?

Trodde jag inte att det skulle lösa sig så fort jag vaknade idag? ;)
Dom andra ändrade planerna som jag ännu inte hittat nån lösning på kanske helt enkelt får glömmas bort och stoppas in i "vad som kunde ha blivit"-minnet. Jag får helt enkelt försöka lura i mig själv att det är ödet eller nått :S

För övrigt måste jag komma på ett bra sätt att lura fram husmor idag, hon har verkligen slarvat med sina sysslor på sista tiden! så idag ska jag se till att hon fixar både städningen, tvätten och mat på bordet!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: chaos

Du får berättade hur filmen var, jag har inte sett den än! Skall sticka med mamma idag, det blir kul! Ha en bra dag!

2008-10-19 @ 10:41:35
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

Det ska jag göra :)

Hoppas verkligen att den är jättebra! det är så länge sen jag såg en film som jag verkligen gillade så där så att man bara ville se mer, mer, mer...

2008-10-19 @ 11:36:40
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0