Sömnproblem?

Kan man väl knappast påstå att jag har... sov till 8 på hotellet (men somnade ju iofs ungefär runt den tiden också), gick upp och åt en mysfrukost med dom få kvarvarnade kollergorna på hotellet och efter det gick jag tillbaka upp och sov lite till... har nog aldrig varit med om ha så lungt när jag bott på hotell och därför trugade jag mig kvar på rummet till bara en halvtimme innan man skulle checka ut.

Syrran mötte upp och meddelade att vi var tvungna att äta direkt... eller hur! efter en sån frukost :S
När syster blivit mätt (läs; på bättre humör) gick vi en snabb (faktiskt den snabbaste) sväng på stan och sen packade vi in oss i sillbilen och for hemmåt!

Jag passade på att sova större delen av resan, men vaknade lagom till det var dags att bli avlämnad så jag kunde gå in och sova lite till =)

Jag skyller på att jag blev pålurad att dricka bloody mary, som jag ju hade bestämt mig för att jag inte tycker om! Det slutade dock med att jag beställde en egen och min enda räddning var nog att jag fick anledning att hålla igen på procentintaget för att (iaf försöka) palla med resten av natten ;)


Jummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0