Sommarstugan

The way you see it...

I somras la jag in en bild på badet från min synvinkel på sommaren!
Det här är vad man ser av våran sommarstuga från badplatsen... Båthuset närmast är inte vårat, utan bara huset som skymtar lite bakom!
Neranför våran stuga ligger bryggan på stenhögen som går ut i vattnet och när jag badar så simmar jag rakt ut ungefär så långt som man kan se på bilden, där brukar mina tvångstankar om att bli överkörd av en båt eller anfallen av en gammelgädda sätta igång och jag panikplaskar tillbaka in mot land!

Ahh.... Svensk sommar =)

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej!



Hoppas du haft en bra helg Elis! Jag har haft fullt upp hela helgen med diverse styr.. Så nu är jag trött och ska sova.



amanda

2008-10-19 @ 22:55:15
URL: http://ladysylvia,blogg.se
Postat av: Hanna

Åh va härligt det ser ut!!!

2008-10-19 @ 23:58:19
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0