Snickaren

Idag har det blivit bestämt att en snickare (troligtvis) kommer hit nästa vecka för att titta på badrummet och lämna ett kostnadsförslag på arbetet!
Han var för övrigt med och gav råd inför köpet av borgen, så det ska bli kul att visa vad som hänt under åren!
Det ska bli spännande att höra vad han har att säga om mina planer på att sätta in ett mindre fönster och framförallt ska det bli kul att få höra hur mycket extra det skulle kosta att göra det... så jag vet om jag kan drömma vidare eller om det är dags att tänka om!

Ska nog ta mig en tur förbi bygglagret och kolla upp priskillnaden på själva fönstret.. gissar att det lilla kan bli väldigt dyrt om jag har sån otur att det måste special beställas.

Har sån lust att börja tömma och riva därinne men det är nog ingen bra idé med tanke på att arbetet med största säkerhet inte kommer påbörjas förens i Januari och riktigt så länge vet jag inte om jag har lust att leva med en (ny) byggarbetsplats i huset! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Javisst är den härlig. Den är från Ida T. Ett danskt märke med jättefina kläder. De flesta med coola djurmotiv =)

Gud vad spännande det ska bli att följa badrumsrusten... älskar sånt! =)Fönster är ju kanoners att ha i ett badrum!

2008-10-20 @ 16:00:10
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: anna.a

Åhh..vad spännande:)

2008-10-20 @ 21:30:23
URL: http://dromhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0