Party

Har jobbat på sektionen hela dagen idag... en helt galen dag måste jag säga!
Först möttes vi hela förmiddagen och innan jag mötts färdigt började det ramla in folk, hela stugan var full av människor kändes det som!

Nu sitter jag dock hemma och håller på att frysa bort :S Jag tänker tilläggsisolera hela bottenvåningen när det blir dags att sätta igång här nere, det är en sak som är säker! Brrr!!!
Om en timme ungefär ska jag iväg på ett smyckes party... det har jag aldrig varit på så det ska bli lite spännande, fast den största anledningen till att jag tackade ja är nog, om jag ska vara ärlig, att jag får träffa värdinnan för kvällen!
Skulle behöva äta lite innan jag åker men det visar sig vad orken räcker till efter att jag lyckats ta mig upp till köket... om jag nu gör det!

Vad ska du göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh det här såg jag nu =) Gulle dej =)

2008-10-29 @ 14:55:58
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Får passa på att tacka för inbjudan! jättekul att jag fick komma =)

2008-10-29 @ 22:09:29
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0