Nu är det bara bilen som fattas...

Jag är på många plan fortfarande ett barn och dom som känner mig vet att jag älskar att få presenter och då menar jag ju inte dyra fina saker, utan personliga sådana! Där man känner att det ligger en tanke bakom och som förmedlar uppskattning på ett sätt som endast en dyr prislapp aldrig kan göra...

Något annat som jag tyvärr dras med är en (näst intill sjuklig) passion för reklamprylar och då vissa produkter/märken mer än andra.
Häromdagen fick jag en liten sak och den har verkligen allt! (utom möjligen en medföljande bil med tilhörande backspegel) ;)

Kommentarer
Postat av: kristin

tack för titten!

2008-10-05 @ 20:28:46
URL: http://sunshinyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0