Nöjd

Idag känns det verkligen som att jag fått mycket gjort på sektionen! Bla en grej som jag gått och dragit ut på i ett par månader nu :)
Under dagen fick vi även en del nya möbler levererade och när mina arbetskamrater va fullt sysselsatta med att skruva ihop dom kunde jag härja fritt inne i förrådet! Snacka om att få rensa!!!

Direkt när jag slutade tog jag en sväng förbi Lovely Sis och lämnade stenen.
Något som gör mig riktigt förbannad är folk som åker bil på kyrkogårdar utan att dom verkligen behöver det, men vad som gör mig ännu mer förbannad är när dom gör det av ren och skär nyfikenhet!
Är man så fruktansvärt intresserad av vilka som besöker gravarna kan man för sjutton häva sig ur bilen och gå!

Hur som helst var det väldigt vackert där ute idag med alla höstfärgerna, riktigt rogivande och efter bara en kort stund kändes som att tankarna skingrades och tröttheten hade ersatts av ny enegi!  Så imorgon kan det nog tänkas bli en promenad åt det hållet med kameran!

Kommentarer
Postat av: Anna

Javisst är det irriterande med bilarna =(

Men härligt väder... och fina bilder blir det =)

2008-10-07 @ 17:03:06
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0