Kvällen

Det blev tokstädning här hemma idag eftersom jag inte klarar av att börja städa på bottenvåningen, utan måste göra klart övervången först... nu är jag iaf så gott som klar med grovsaneringen och om jag känner för det finns det lite små pyssel kvar till imånn :)

Som belöning för dagens slit gjorde jag en chai latte som jag avnjöt till kvällens avsnitt av "färjan". Tänkte att det kunde vara kul att se vilka tokigheter som kunde tänkas hända idag, men som vanligt... inga konstigheter ;)


Kommer ni föresten ihåg "Baren" där han var med för typ 8 år sen eller nått (det var väl för övrigt samma år som Sara om jag inte minns fel?)? Hmm.. Näe... tänkte väl det :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är utmanad! Titta in hos mig får du se =)

2008-10-28 @ 13:23:13
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0