Hemma!

Har varit en bra jobb dag.. jag var på ensam humör och antingen är folk bara så grymt trötta på mig att dom inte orkar med mig (men att jag inte märker det i vanliga fall) eller så gick nog mina 'lämna mig ifred' signaler fram.
Att bli lämnad ifred när man är folkilsken betyder att man genast blir på lite bättre humör och då orkar man ju helt plötsligt med folk (i små doser) igen och så va det idag!

Jag var mitt trevligaste hela dagen, utom när jag tyckte att dagens (och gårdagens) snackis gick för långt... det finns en gräns för hur måga kommentarer man orkar höra om att man har röda byxor istället för svarta =) well well.. det är nog färdigpratat om den saken nu! hehe!!

Bara ett skift kvar.. sen blir det helg för mig :)

Har föresten kollat lite på idol, hann se Robin och nån mer innan jag gick hem, men blev nog lite besviken idag igen, var hans briljans bara en engångsgrej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0