Grått

God morgon!
Vaknade före klockan larmade även idag =) tyvärr bara för att se ut på en regntung himmel, som inte alls lockar till någon promenad.
Är så glad att jag tog mig ut till stugan igår istället för att bara vara hemma och städa! Det kan jag göra idag...

Tänker även se till att titta på dagens avsnitt av 'våra bästa år', det går långt mellan varven nu, haha!!

För övrigt går jag och funderar på hur jag ska göra med galan, den är (redan!!) nu på lördag och jag har inte riktigt bestämt hur jag ska göra med boendet... Är lite inne på att ta in på hotell, men det skulle vara trevligare om jag fick skåningen med mig på det! Att bo ensam på hotell är verkligen ingen höjdare, det har jag gjort så det räcker och blir över :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0