God morgon!

Idag är det full fart här hemma :)
Gick upp kl 9 och har redan packat klart (sånär som på att lägga sakerna i väskan, jag har nämligen inte kunnat bestämma vilken jag ska ha ännu!), ätit frukost och hunnit med att läsa lite blogg!

Måste åka med tåget som går kl 13 för att hinna checka in på hotellet innan jag ska till Conventum och ingå tvångsäktenskap med Betnér! Ska ringa till och meddela vilken tid jag kommer vara där också eftersom den som bokade inte visste vad jag hade tänkt mig...
Sist jag bodde på det här hotellet var jag den enda som skulle åka tidigt på morgonen och därför dukade dom upp frukosten tidigare än vanligt och jag hade en hel hotell frukost för mig själv =)

Hur som helst.. jag ska kolla igenom några fler bloggar nu innan det är dags att börja göra mig klar.. har ingen lust att stressa idag eftersom jag har nervös symptom ändå så det räcker ändå :P

Så om jag inte tittar in nått mer önskar jag er alla en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: hanna

Ha så trevligt!

2008-10-25 @ 11:18:58
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0