God morgon!

Förstår fortfarande inte varför jag inte får in mina HTML-koder... får väl skriva om inlägget senare idag och lägga in en vanlig länk istället :/

Idag är jag uppe tidigt, ( tom med några minuter tidigare än planerat :O ) ska iväg på datautbildning om ett tag (och där är det tyvärr ingen idé att fråga om koderna, vi lär oss ett dokumetationsprogram, men utöver fuktionerna i det så har jag fått dela med mig av mina kunskaper till lärarna, då fattar ni vilken nivå vi ligger på ungefär, hihi!!) så nu är min ledighet över på riktigt... ska jobba hela helgen och det känns faktiskt lite sorgligt!

Well well... desto större anledning att njuta av dom timmarna som är kvar =)
Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: chaos

Hejsan! Det finns flera alpaka modeller så jag behöver veta vilken du vill ha...kopiera länken och gör en kommentar i min blogg. Obs, säg också ilken färg du skulle föredra. Ha en bra dag!

2008-10-03 @ 12:44:24
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0