God förmiddag!

Idag är det en lite speciell dag och därför slog jag till på en riktig söndags frukost idag, för utöver det så kommer det inte hinnas med nått annat än det vanliga som måste göras...

Försöker att inte förstöra hela förmiddagen med att gå och tänka på jobbet men det är svårt att släppa, känner mig inte utvilad sen igår, hjärnan går fortfarande på högvarv och varken fötterna eller ryggen har slutat värka...  men det finns ju ändå en liten tröst :) Imånn ska jag nämligen jobba i Örebro och det ser jag verkligen fram emot!

Vad ska du göra idag?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför är det en speciell dag idag???? nyfiken



Vi ska inte göra mkt. handla lite, kolla på ett hus och mysa på här hemma....

2008-10-05 @ 13:16:02
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0