Filmen

Ända sen jag klev ut från bion har jag funderat över vad jag ska skriva om filmen.. jag är inte så bra på att betygsätta varken filmer eller böcker eftersom jag alltid relaterar till mina egna känslor när jag ser på film eller läser och det är ju lite svårt att förmedla vad betyget grundas på då. =)

Men känslan för dagen är iaf att SATC fungerade lite som en feelgood film för mig, tack vare dom fyra totalt olika karaktärerna finns ju fyra små berättelser att leva sig in i! Me love!!!
Kommer absolut att se den här filmen (om och om) igen och jag önskar att jag sett den på en större biograf... kan tyvärr inte komma med nått bättre för tillfället... jag håller nog fortfarande på att gå igenom filmen i huvet :)

Betyg: 4 av 5
Ingen gåshud så helhetskänslan drar ner betyget lite...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Filmen var kalas, men det störde mig att man inte fick snyfta färdigt, utan att de bröt av med ett asgarv just som snoret började rinna. :-) Bäst var ju Charlotte på utlandsresan.. Haha

2008-10-19 @ 22:01:24
Postat av: allicen

Oh! jag har inte ens funderat på vad jag gillade bäst.. måste nog titta några gånger till ;)

2008-10-19 @ 22:14:07
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0