Elis 25 år

Det börjar ju på att vara ett tag sen jag fyllde 25... ett och ett halvt år närmare bestämt! men först igår kom jag mig för med att köpa ett smycke för ett presentkort som jag fick då det begav sig!
Bestämde redan när jag fick presentkortet för att jag skulle köpa ett halsband i guld efterom jag inte har nått annat än jättetunna kedjor med små hängen och ända sen dess har jag haft en bild av hur mitt halsband skulle se ut, men tyvärr har jag inte kunnat få tag på just ett sånt som jag drömmer om...

Hittade iaf ett annat halsband som ska användas utan hänge, en tvinnad kedja med små pluttar på, och nu har jag ungefär en månad på mig att känna efter om jag tror att jag kan trivas med det...


Kommentarer
Postat av: Anna

Det påminner om mitt halsband i silver... Fast det är inte en tvinnad kedja. Jättefint var det iaf!

2008-10-14 @ 19:11:08
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: chaos

Det ser snygg ut men det kanske beror på din vackra bild? Man skall inte bestämma sig i förväg om vad man vill ha man skall låta känslorna för saker glida in. Halbandet är riktigt fint!

2008-10-14 @ 21:49:07
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0