Äntligen kan man pusta ut!

Helgen är över!

När alla andra känner av söndagsångesten sitter jag och njuter av att helgen äntligen är slut!

Ser fram mot min lediga dag i morgon som jag kommer att spendera i La med klippning och besök både på Tha store och hos mormor o morfar =)

  

För en gång skull behöver jag inte åka ensam heller! Jag har nämligen lyckats övertala Nea att följa med mig och nu har jag kommit på att jag ska försöka lura henne till att servera mig en latte under tiden som jag sliter hårt med att bli ompysslad hos frissan :D

  

Det kan väl ändå inte vara för mycket begärt? ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Å va härligt med frissan. Det skulle behövas här oxå... Ska dock vänta tills bebben kommit för håret brukar ändra sig så mkt då...

Ha en trevlig dag imorrn!

2008-10-12 @ 23:40:08
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0