VHS vs DVD vs ???

Överskott på prylar är verkligen nått jag har :S
Men idag har jag dock gjort mig av med en hel del och det känns bra i hjärtat :)

Jag började med att ge bort en sjal till Nea, hon kontrade med att ge mig en sak tillbaka (ska visa senare) så därför fick jag skicka med henne en cd-skiva som hon skulle lämna till mor.
Därefter har jag rensat lite mer i badrumskåpet och slängt lite gamla produkter... bla en halv förpackning hårfärg i en färg som jag inte trivdes med, risken att jag lägger i resten är väl minimal, så jag har faktiskt ingen aning om varför jag sparat på den... men det är lite typiskt mig :(

För att avsluta det hela med stil slet jag loss min gamla VHS som nu har tuggat i sig sitt sista band, den vill jag dock införskaffa en trevlig ersättare till... funderade på en inspelningsbar DVD men det finns väl andra lösningar också? En på mitt jobb säger att hon har en "dator" som hon spelar in på, är det samma sak som en DVD men att man inte nödväntigtvis måste spara ner det man spelar in på en skiva? Hur fungerar det? Nån som kan ge nått bra råd???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0