TV kväll

Idag blir det tvn igen... först 'Bonde söker fru' kl 20.00 och efter det blir det Grey's!
Skönt att linda in sig i en filt och bara slappa! Jag är alltid så väldigt frusen av mig och eftersom jag är ledig imånn ska jag lyxa lite kvällen till ära genom att värma mig med (förutom filten) varm choklad och minttu, gott gott =)

Hade tänkt baka matbröd nu på kvällen med glömde bort det lite (som så mycket annat idag) och nu känns det inget kul att sätta igång med sånt så det får vänta!
Hoppas på att det blir lika fint väder imorgon som det har varit idag, för i så fall ska nog försöka ta mig ut på en promenad också, hade velat gjort det idag men det är inte att tänka på med mina fötter efter en dag på jobbet :(

På tal om jobb föresten så har jag fått datum för planerings träffen med valideringsgruppen!
Är mycket spänd på vad den komer att innehålla, är verkligen peppad på att se vart mina gymnasiebetyg kan leda mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0