Stressigt

Är lite små trött efter en rörig dag på hemmet... fick chansen att prata med min chef på förmiddagen och eftersom det inte inträffar så ofta var det bara att passa på, det tog dock lite längre tid än vad jag egentligen kunde avvara och det betyder att man genast blir att ligga efter med jobbet...
Allting blir fel på nått sätt när det blir sådär, man tappar bort sig och vet knappt vad man gjort och vad som ännu har kvar att göra!

Inte blev det bättre av att jag skulle gå tidigare för att gå på en utbildning :S Tack och lov kände jag att utbildningen var väldigt givande och därför värd att krångla för, men som vanligt ställde jag frågor som kursledarna inte kunde svara på :) Men som tur är så har ju jag ett levande uppslagsverk i form av morfar och vid tillfälle skall jag göra honom lycklig genom att låta honom få förklara hjärnan och alla dess funktioner för mig! Skulle det vara så att inte ens morfar kan så får jag väl ta till det näst bästa... nätet =)

Nu ska jag dock koppla av en stund innan det är dags att börja med maten... to be...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0