Silltur :)

Sitter och väntar på att Nea ska komma hit... jag har inte gjort mig klar men jag vet inte riktigt vad vi ska göra så jag har inte orkat ta tag i det riktigt! Tror iaf att vi ska äta lunch ihop, eller jag hoppas det, för annars måste jag ställa mig och göra frukost fort som sjutton, jag är jättehungrig!

Förhoppningsvis kommer vi att ta en liten tur i Sillbilen och om allt går som jag vill så parkerar vi i närheten av skoaffären! Jag behöver skor av alla sorter! helst ett par snygga stövlar, men jag gissar att det inte kommer hända men även ett par nya 'ut och gå' skor eftersom mina läcker lite smått och jag blir blir blöt om fötterna efter tre steg.

Nu ska jag iaf gå och kolla hur kallt det är och åtminstonde börja fundera på vad jag kan tänkas behöva i klädväg!

Kommentarer
Postat av: sarah

Vad roligt! . :) Skicka gärna en bild till mig med rosen så länkar jag och lägger upp bilden på min blogg! :D hihi

2008-11-13 @ 15:01:37
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0