Pysslig

Under eftermiddagen drabbades jag av akut pysslighet och har plockat och fixat hur mycket som helst känns det som! Blir skönt att inte ha all städning kvar till min lediga dag, det finns ju så mycket annat jag vill göra :) T.ex. så bara måste jag se 'Våra bästa år'! Nu är det säkert tre veckor sen jag såg sist och jag börjar bli orolig att det kan ha hänt nått under tiden som jag missat :) Illa!

Det var egentligen tänkt att Nea skulle komma hit idag och vi skulle se om vi kunde fixa till någon present till mormor som snart fyller år... än har dock ingen nea dykt upp och nu har jag inte tid med henne längre (om hon inte vill se Bonde och Grey's förstås!)
Har jag tur kommer hon hit imorgon istället och då kanske vi kan ta sillbilen och åka upp till staden en stund, jag skulle behöva köpa lite onödighetsprylar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0