Kvällens middag; Spenatlasagne

Idag har husmor varit ledig och jag fick försöka mig på att laga mat själv utifrån ett noga utvalt recept.
Själva lagandet av maten gick utomordentligt bra och så här i efterhand kan man tänka sig att det va nån slags utjämning för att det inte skulle bli lika angenämt att äta sen :)

Eftersom jag har svårt att komma vad jag ska äta om dagarna så kör jag receptgenomgång och idag föll lotten på en spenatlasagne med chèvre ost och soltorkade tomater.
Låter ju rätt gott kan man tycka...
En bra sak med att jag gjorde den här rätten var att jag fick anledning att köpa soltorkade tomater som inte simmar omkring i olja och grejjer.. för sånna tycker jag inte om! Nu vet jag också att jag inte heller tycker om dom naturella :(

Jag vet också att jag inte tycker så överdrivet mycket om lasgnen jag gjorde och jag kan väl utrycka mig så här... jag är helt säker på att jag aldrig mer kommer laga den här rätten (den frysta som jag brukar köpa är hundra tusen gånger bättre så varför envisas?) och jag är ytterst tveksam till om jag ens kommer att göra matlådor av det som blev över!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0