Känner du mig?

Som jag redan skrivit om så fick jag ju för ett tag sen en kommentar om att jag är lite för "hemlig" av mig, fick den här listan på mailen och eftersom jag försöker undvika att skicka runt en massa kedjemail tänkte jag att den passar bättre att lägga upp här...
Hoppas att många av er svara på detta nu!
och som vanligt finns ju dom privat göstboksinläggen för den som absolut inte vill bli publicerad.

1. var möttes vi första gången
2. hur många andra namn har jag
3. när du såg mig vad var ditt första intryck
4. nuvarande hårfärg
5. hur många husdjur har jag
6. naturliga hårfärg
7. vad är en av mina favoritsysselsättningar
8. kommer du ihåg något av de första jag sa till dig
9. vilken sorts musik lyssnar jag helst på
10. är jag blyg eller framåt
11. skulle du kalla mig för rolig
12. är jag en rebell, eller följer jag alla regler
13. några speciella talanger
14. vilken är min favoritfärg

Kommentarer
Postat av: Hanna

1. var möttes vi första gången Minns ej, gör du??

2. hur många andra namn har jag 2 gissar jag på

3. när du såg mig vad var ditt första intryck: Ordentlig och lite tråkig. ordentlig är du men tråkig absolutinte.

4. nuvarande hårfärg Brun med slingor i ngn färg

5. hur många husdjur har jag. ett, en katt

6. naturliga hårfärg. Råttfärgad

7. vad är en av mina favoritsysselsättningar. Att organisera ditt hem och alla prylar

8. kommer du ihåg något av de första jag sa till dig. Gissar på hej. :-)

9. vilken sorts musik lyssnar jag helst på. Blandat

10. är jag blyg eller framåt. Blyg

11. skulle du kalla mig för rolig. Ja, absolut

12. är jag en rebell, eller följer jag alla regler. Du följer de regler su har satt upp.

13. några speciella talanger. Organisation

14. vilken är min favoritfärg. Svart

2008-11-01 @ 11:42:30
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: allicen

Hanna:

Verkar upperbarligen känna mig väl :)

2008-11-01 @ 22:57:01
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. var möttes vi första gången: Ehhh... jag vill minnas att du vart med på någon fest i Ställdalen, när jag bodde där?! Eller var det bara karln? Hmm...

2. hur många andra namn har jag: Två! Kollade upp det på birthday.se =)

3. när du såg mig vad var ditt första intryck: En väldans snäll tjej.

4. nuvarande hårfärg: Brunt

5. hur många husdjur har jag: Katten Tea... alltså ett djur.

6. naturliga hårfärg: Jag tror att du är ganska blond?

7. vad är en av mina favoritsysselsättningar: Fota, tillverka smycken, göra cupcakes... partaja =)

8. kommer du ihåg något av de första jag sa till dig: Jag natar att det var hej.

9. vilken sorts musik lyssnar jag helst på: Oj... allt möjligt, från hiphop till rock och så tror jag du är en "shlagertjej" =D

10. är jag blyg eller framåt: Bådeoch.

11. skulle du kalla mig för rolig: ABSOLUT!

12. är jag en rebell, eller följer jag alla regler: nja... du är nog inte så rebellisk.

13. några speciella talanger: Band annat foto!

14. vilken är min favoritfärg: Hjälp?! Kanske gillar du rosa. Eller så är du en naturfärgstjej. Brunt, grönt osv...





2008-11-02 @ 13:53:13
Postat av: allicen

Anonym (fast jag vet vem du är!):

Ännu en som vet vad den snackar om ;)

2008-11-02 @ 15:30:44
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha... jag råkade visst missa att skriva namnet, men javisst det var jag =)

2008-11-03 @ 07:11:44
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0