HUA!

Shit vilken dag!!!
Är så grymt trött i mina stackars ben och fötter att jag nästan började grina när jag gick hem från tåget! och med nästan menar jag att jag verkligen hade gjort det om det inte var för endel underbara saker som dagen har erbjudit vilket gjorde att jag gick och fån flinade istället =)

Det har konstaterast några saker under dagen...
- Man bör inte anförtro mig sina dyrbara ägodelar, jag suger på att vakta!
Note to self; Bli aldrig väktare el dyl!
- Jag är en fegis, eller kyckling som vissa föredrar att säga...
- Drömmar kan uppfyllas på närmare håll än man tror!
- vissa passar i rosa byxor, många gör det inte (faktum är att jag äger ett par men vilken kategori jag hamnar i vet jag ännu inte. Vilken tror ni?)
- Jag ska få åka till Bryssel! Eller hur????

Det var väl i stort sett det...   Eller föresten, en sak till!

- Elis briljerar och upphör aldrig att imponera!



Kommentarer
Postat av: "chefen"

"- Man bör inte anförtro mig sina dyrbara ägodelar, jag suger på att vakta!"

- Allt går att ersätta :)

Kyckling är rätt ord ja....

Bryssel till våren fär vi väl jobba på för din del ;)



Tack för idag o spec med så kort varsel.

2008-11-06 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0