Hjärtstopp

Eftersom Chrill vägrar att jobba en endaste liten dag i staden så är gatlyktan utanför mitt hus fortfarande trasig (kom igen chrill!!! EN liten lampa?!?!) Det betyder att det är totalt bäcksvart på uppfarten när man kommer hem på kvällarna och gissa om mitt hjärta hoppade över ett par slag när ett rådjur plötsligt kom farandes genom mörkret tre meter framför mig när jag kom hem från jobbet!

Dom är ju väldigt söta dom där djuren... men jag fördrar nog att titta på dom från lite längre avstånd än att man känner fartvinden mot sina rosiga vinterkinder :S


Kommentarer
Postat av: chaos

Det är ju läskig, man vet aldrig hur djur kan reagera! Tur att det gick bra! Kramis

2008-11-21 @ 22:19:47
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Ja... jag klarar mig nog helst utan ytterligare närkontakt! :S

2008-11-21 @ 22:25:17
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0