Highlights från mitt badrum!

Äntligen är det dags!
Efter att ha krånglat lite kommer här mina personliga favoriter från mitt nuvarande badrum :) Ni vet, dom där sakerna som gör att man gång på gång ställer sig frågan...

Gör jag verkligen rätt när jag väljer att rusta?


Handduks krokarna... Är dom inte gulliga så säg! Har ni tur kanske dom dyker upp till försäljning sen :)


TAKET! Jag älskar lila och en liten del av mig drömmer faktiskt om att behålla det (på riktigt) och ha gråa väggar! Är dock lite osäker på om det skulle matcha lika bra som lila/grönt...


Tapeterna... Färgen är iofs ganska lugn och behaglig.. men hur är det egentligen med mönsterpassningen? Till och med jag hade gjort det där bättre! (Kan för övrigt informera om att väggarna är mönstriga så till den milda grad att det tog mellan ett och två år för mig att upptäcka det här!!!)


Mmm! krokarna på elementet =) behgöver jag säga nått mer än... färgen, formen, funktionen!


Jag gissar att detta har något med färgvalet på krokarna ovan att göra... Påklistrade näckrosor på badkaret.. STYLSCH! Eller vad säger ni?






Kommentarer
Postat av: Linnis

När jag tittade lite mer nogrannt på det här så insåg jag just varför man känner sig så berusad hemma vid er.....

2008-11-11 @ 16:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0