Halvfart

Idag går allt på halvfart! Det kändes som att jag gick i smönen på jobbet och flera gånger blev jag rädd att jag skulle somna när jag stog stilla.
Har blundat fem minuter i soffan nu när jag kom hem och förhoppningsvis är det tillräckligt för att orka med resten av dagen!
Om en stund ska jag ta en dusch, därefter måste jag handla hem lite förnödenheter och sen, ikväll är det b i o!!!

Fick lite förhandsinfo av en kollega om vad filmen handlar om och det är nog inte helt fel!
Nån som sett Patrik 1.5? Vad tyckte du om den?

Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle också så gärna vilja gå på den filmen, men vi har inte orkat skaffa fram barnvakt ikväll =P

Så vi får väl se nån gammal skruttfilm på fyran, medans du myser i biomörkret... Ha det så trevligt =)

Jag letar upp din brevlåda imorgon (vad otäckt det lät nu då) men kommer att besöka dig sedan iaf. (Du blir inte av med mej... heheheee) Kram

2008-11-16 @ 17:17:12
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0