God morgon!

Idag är det hur mycket dimma som helst ute! Jag ser fasen inte längre än till tomtgränsen :O
Lite synd :/ man blir piggare och får mer gjort om det är fint väder ute =)

Idag ska jag hur som helst ringa till far och fråga om han är hemma, isåfall ska jag hälsa på honom en sväng med anledning av fars dag, som ju är imorgon.
Jag jobbar imånn och då blir det för stressigt att fara omkring på sånt innan... Har dock inte köpt något åt honom och har lite dåligt samvete för det även fast jag vet att han egentligen inte vill ha en massa saker och i synnerhet inte en massa skjortor, slipsar och strumpor.
Han tycker att det bästa är att man kommer dit och hälsar på honom, men ändå känns det lite dumt att inte ha något med sig!

Hur uppmärksammar du 'fars dag'?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänkte ge far min ytterligare ett barnbarn...vad tror du om det??? :-)

2008-11-08 @ 19:50:38
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: allicen

Hanna:

Jao.. jo... varför inte...? det kanske kan uppskattas ;)

2008-11-08 @ 19:54:12
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0