God morgon!

Telefonen har gått varm här hemma på morgonen! Först är det från jobbet, med erbjudandet om att jobba en extra dag, det känns lite lockande att ta den och så är man av med det problemet för resten av det här året! :S men jag måste tänka på att hinna med också... jag är inte i form för att stressa på och ska jag fungera något sånär så måste jag sätta upp gränserna där jag känner att jag vill ha dom.

Därefter ringde en arg tant från Radiotjänst och skällde ut mig för att jag, som hon påstod, inte betalade TV-licens... jag sa att jag gjorde det och som alla som jobbar innom affärsbranschen vet så har kunden alltid rätt! :)
Tyvärr är inte tillfredställelsen av att vinna vår kamp nog för att återställa mitt uppretade humör och jag är måttligt irriterad över att kärringen inte ens bad om ursäkt!

Det är nog hög tid att jag svänger in på bloggkoll och kollar in nattens alla inlägg så jag blir glad i sinnet igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0