God morgon!

Som vanligt är vädret frått och tråkigt... jag skulle vilja komma ut lite men det känns inte så lockade när man bara blir blöt hela tiden :/
Istället ska jag ägna min förmiddag åt att förbereda lunchen jag ska laga och bjuda mamma på när hon kommer hit vid 13tiden!

Jag har börjat gå igenom en kokobok med rätter som ska ta 20minuter att laga, men till dagens rätt ska det bla skalas räkor och den sysslan kan omöjligt vara inräknad i tiden.
Om jag gör allt klart innan med en massa små pytsar precis som när det lagas mat på tv så kanske det finns hopp om att jag håller mig under halvtimmen iaf!

Idag är förövrigt min sista lediga dag innan jag drar igång och jobbar helg igen... dags för lördag-söndag kväll nu igen,  BLÄ! Det är nog den sämsta kombinationen jag har på mitt schema skulle jag tro och inte blir jag gladare av att jag är i proncip ensam om att ha fått en sån craprad :(
Men men... när måndagen kommer är det gjort och det är 6 veckor kvar tills det är dags igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0