God FredagMorgon!

Gårdagen avslutasde med ett par oroande nyheter, inte allvarliga (ett eller två L btw?) men tråkiga.. och jag hoppas att dom mest inblandade kommer att må bättre om en tid!

Jag själv har ju dagen planerad och eftersom det är fredag så finns väl inga andra alternativ än att jobba ikväll? Blä! Vad som är bra är dock att vid den här tidpunkten nästa vecka är jag redan på jobbet med bara några timmar kvar till jag får ledig helg igen =)
Vad som är ännu bättre med att schemat har legat så här under dessa veckor är att det då blir att ligga så bra till över jul och nyår så att jag faktiskt är ledig under båda dom storhelgerna! Me like!!!

Har egentligen fullt upp den här helgen... idag borde jag städa lite så att det är klart till imorgon när det ska bli bjudning i borgen, hinner inte både städa huset och göra mig själv i ordning på dom få timmarna mellan jobbet och det att folket kommer hit!
Sen på söndag ska det adventspyntas och efter det ska jag gå på julskyltningen, skulle egentligen varit med och delat ut glögg och lite sånt, men eftersom spektaklet inte alls kom att innehålla några roliga inslag som tomtar eller tävlingar utan bara blev helt stelt så hoppar jag över det! trots att det från början var mitt eget förslag :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0