Foto

Har fotat lite idag och nu har jag så många bilder att gå igenom att jag blir alldeles nervös.. klockan är mycket och jag kommer inte hinna välja ut vilka jag ska lägga upp jue :) Lyxproblem? javisst!

Kan dock konstatera att jag måste sätta igång med att läsa instruktionsboken då jag blev så frustrerad idag att jag t.o.m saknade att ta kort med min lilla kamera :O Som till råga på allt fanns med i väskan hela tiden utan att jag tänkte på det, vilket gjorde mig ännu argare på mig själv när jag väl var hemma och kom på det...

Tänkte föresten starta en cirkel i fotokunskap för puckon.. nån mer som vill gå? eller för den delen, axla rollen som överpedagogisk cirkel ledare? Intresseanmälningar mottages tacksamt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0