Förberedelser

Rinde till mor igår kväll för att kolla vilken tid jag måste vara klar idag, jag är ju lite långsam och har under senaste året börjat få tendenser att aldrig blir klar i tid och därmed få kompromissa med saker ibland...
och vilket svar jag fick sen då! Vi ska vara vid restaurangen kl 15 men om vi ska direkt dit eller om vi ska hem till momor och morfar innan kunde hon svara på!

Hur ska jag då veta?
Behöver ju köpa lite blommor också men vet såklart inte när blomsteraffären stänger... nån som kanske har bättre koll? och helst skulle jag vilja ta mig dit före jag fönar och fixar håret! Vilka bekymmer säger jag bara :)

Ska iaf sms Nea och kolla om hon va på fest igår eller om hon är kontaktbar! mohaha!!

Kommentarer
Postat av: Linnis

Jag var på fest, men ändå kontaktbar. Fan va bra jag är :D

2008-11-22 @ 12:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0